سریع برو کمد لباست را باز کن و پول دربیار!!! مگه میشه ؟ چطوری؟
بیاین با ی سری سوال از خودمون شروع کنیم و صادقانه جواب بدیم. به فکر پول درآوردن هستی؟ دنبال چه چیزایی هستی؟ چه مهارتی داری که بتونی در یک شرکت استخدام بشی؟ آیا سرمایه ای داری که بتونی کسب و کاری را راه اندازی کنی؟ شاید هم شما، جزو افرادی هستی که دنبال یک فکر بکر می گردی؟ آری فکر بکر؛ برگردیم به خط اول و سراغ کمد لباسی خودمون بریم که داخلش ی فکر بکر نهفته است.
الان در کمد باز کن و نگاهی به لباس هایت بنداز. ته کمد، اون لباس آخری ها رو ببین، چند وقته ازش استفاده نکردی؟ اصلا یادت بود که این لباس را هم داری؟ دیگه، چی ازین لباس ها که مدت هاست استفاده نمی‌کنی داری؟ با ی نگاه دقیق تر می‌بینی که حتی شاید بعضی از این لباس ها را هم فقط برای یک بار پوشیدی و جمع کردی!
در حین تماشای لباس ها به این فکر کن، اگه این لباس رو به کسی داده بودی و اون شخص استفاده میکرد، چی میشد؟ شاید به دوستات می دادی و شاید به کسی می دادی که نیازمند بود و همین لباس که برای تو الان بی ارزش شده و قابل استفاده نیست؛ چقدر برای کس دیگری مفید واقع می‌شد. همین فکر، خودش ی فکر بکر، که هم کمک کنی و هم درآمد داشته باشی.

میخواهم شما را با پلتفرم کمدا آشنا کنم؛ پلتفرم کمدا بدین گونه کار می‌کند که هر شخص می تواند به اشتراک گذاری لباس های خود بپردازد. کمدا یکی از استارتاپ ها در حوزه تجارت الکترونیک می‌باشد.
ویژگی های کمدا:
کسب درآمد: شما از طریق سایتی که طراحی شده می‌توانید پول های آویزان شده ی داخل کمد را به پول واقعی تبدیل کنید.
خرید با صرفه: قطعا همه به دنبال خریدی هستند که کمتر هزینه کنند.
جامعه ی فعال: تبادل اطلاعات بین خانم ها بسیار زیاد. شاید از آشناترین جمله ها “من چی بپوشم هست” که منجر به گفتگوی طولانی می‌شود.
خیریه: با کمترین چیزهایی که حتی دارید هم می‌توانید در کار خیرخواهانه کمدا شریک شوید و خودتون رو به عنوان آدم خیّر بشناشید.
حفظ محیط زیست: تمام این لباس های استفاده نشده خود و خانواده را در یک جام جمع کنید و حجم اشغال کرده را ببینید. حالا فرض کنید که روزانه هرکس چه تعداد ازین حجم را در خانه نگهداشته و اگر بخواهد در محیط زیست بیفکند؛ چه بلایی سر محیط پیرامون خود می آوریم. این کار باعث افزایش سیکل عمر مصرفی کالا می شود. برای مطالعه ترفندهای دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.