شما به عنوان یک کاربر،در اینترنت به گشت و گذار می پردازید، نرم افزاری را دانلود میکنید و یا اپلیکیشنی را از طریق موبایل برای نصب جستجو می کنید، قطعا بارها مشاهده نموده اید که از شما در پایان دانلود یا بعد از مدتی که از زمان استفاده شما گذشته، نظرخواهی میکند. نظرخواهی به صورت متن، امتیاز دادن و دادن تعداد ستاره به آن برنامه و سایت می باشد.

سامانه نظربین اولین بستر در فضای مجازی به زبان فارسی بوده که در زمینه تجزیه و تحلیل مطالب و فیلترینگ به صورت کاملا آنلاین، منتشر شده است. از بهترین ویژگی های سامانه نظربین، آنلاین و لحظه ای کار کردن است. نظربین به صورت افزونه بر روی تمام CMSها قابل نصب بوده و صاحب امتیاز سایت یا مسئول سایت با ثبت نام در سایت نظربین این ماژول را به سایت خود اضافه می کند.

برای یک سایت بسیار با اهمیت که نظرات کابران به صورت مثبت بیان شده باشد. استراتژی سایت ها در انتشار نظرهای گفته شده توسط کاربران متفاوت بوده؛ در اغلب سایت ها نظرها توسط اپراتورهای خوانده می شودغ در صورتی که با قوانین و مقرارت مغایرتی نداشته باشند، انتشار می گردد. اما اگر مخالف باشد و دارای موازین اخلاقی نباشد، نظر حذف شده و منتشر نمی شود.

تاخیر در انتشار مطالب خود یک ضعف برای دارنده سایت و صاحب سایت بوده است. افزونه نظربین به راحتی  می  تواند به صورت لحظه ای نظرهای بیان شده را بخواند و نظرات سالم و ارزشمند را انتشار کند. سامانه نظربین به صورت کاملا هوشمندانه و آنلاین به تحلیل مطالب و فیلتر کردن محتواهای تولید شده پرداخته تا محیط سایت کاملا سالم سازی شود و همین گونه باقی بماند.

تعامل بین سایت و کاربر، منجر به مشتاق شدن کاربران برای ماندن در صفحات می گردد.همچنین باعث ایجاد وفاداری کاربران می شود. تمام حرکات کاربران همانند: مدت زمان باقی ماندن در صفحه و…  برای طراحان و آنالیزگران سایت بسیار مهم می باشد. تجزیه و تحلیل های انجام شده باعث بهبود استراتژی های توسعه‌ی کاربران، اندازه گیری عملکرد کسب و کار از طریق دریافت بازخور و تعیین و تغییر اهداف کسب و کار با توجه به دیدگاه کاربران می شود. برای مطالعه دیجیتال مارکتینگ 2022 اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.