جستجو درباره محصولات و کالاها در وب سایت ها کاری زمان بر می باشد. شرکت رکامندر یک تیم فنی در زمینه شخصی سازی محتواهای سایت است. در ابتدا به تعریفی از شخصی سازی سایت می پردازیم؛ شخصی سازی به این معنا می باشد که محصولات و کالاهای نمایش داده شده در صفحه کاربر جزیی از علاقه مندی های آن شخص باشد. این امر باعث افزایش چشمگیر سودآوری و افزایش قابل ملاحظه ی نرخ های کلیک و ماندگاری کاربر در صفحات سایت و اپلیکیشن می شود.
پراکندگی، عدم یکپارچگی و آمار بالای محصولات، دسته‌بندی های متعدد و شبیه به هم و… از جمله مواردی است که باعث سردرگرمی کاربران می گردد.
زمانی که کاربر وارد سایت شده، طبق فناوری موجود و ساخته شده، لحظه به لحظه، حرکات کاربران پیمایش می شود. پیمایش صورت گرفته برای تک تک کاربران و مخصوصا برای اعضای ثبت نام شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد؛ که بسیار کاربردی است. نتایج حاصله از آنالیزهای رفتار کاربران باعث شناخت سلیقه و محصول مورد نیاز کاربران شده است. شخص با ورود به سایت بدون هیچ گونه آگاهی، لیستی از محصولات مشابه و مورد نیاز خود را مشاهده می کند.

Recommender.ir در مرحله اول و با زمان اندکی به تحلیل کسب و کار درخواست شده پرداخته و طرح متناسب به صورت آزمایشی پایه گذاری می شود. آزمایشی بودن این طرح به این خاطر است که باید تمام اشکالات موجود، شناسایی و حل شود. بعد از حصول اطمینان از کارایی سرویس ارائه شده، در تمام سایت پیاده سازی می شود. الگوریتم های و روش های اختصاصی برای هر کسب و کار باعث بالارفتن راندمان سایت و متحول شدن کسب و کار می شود.
کاربردهای رکامندر شامل:
تجارت الکترونیک
اشتراک و پخش ویدئو و موسیقی
پوشاک و مد
شبکه های اجتماعی
وبلاگ، خبر، محتوا
و در هر سایتی که با انبوهی از داده ها مواجه است به کار می رود.

داده ها از طریق تعامل سایت با کاربر دائما در حال انتقال بوده، با شناخت این داده ها به وسیله داده کاوی و تجزیه و تحلیل ها به نتایج جالبی از رفتار کاربران می رسیم. در هر کسب و کاری که تعداد کاربران و تنوع محصولات زیاد باشد، کاربرد که منجر به ارزش آفرینی می شود. برای مطالعه جدیدترین ترفندهای بازاریابی دیجیتال اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.