زمانی که به قصد خرید به داخل بازار، پاساژ و مغازه ها می روید، همهمه‌ی افراد، گریه کودکان و انبوهی از پلاستیک و جعبه و پاکت ها را در دستان مردم می‌بینید. خرید، یکی از لذت بخش ترین کار برای افراد است. اما لذت بخش تر از خرید، استراحت بعد از آن است. هنگامی که خرید انجام شده و به داخل ماشین می روید یا نیمکتی را برای استراحت می یابید با گفتن اصطلاح “آخی چه خسته شدیم” خستگی را کاملا بروز می دهید.

اما خیلی از افراد بعد از خریدهای خود، تمایل دارند که خوراکی یا غذایی را صرف کنند یا برای ادامه خرید با خوردن غذا یا نوشیدنی، انرژی دریافت کنند و باز به خرید بپردازند. در هر صورت پیدا کردن مکانی در حوالی موقعیت مکانی خود، یک مشکل دیگری است؛ چه بسا بارها شده بخاطر نزدیکی و عدم یافتن کافی شاپ، رستوران، سفره خانه و … محبور به صرف غذا و نوشیدنی در مکانی نه چندان دلچسب و فاقد کیفیت شده است.

پلتفرم سروینو این مشکل را گره گشایی کرده و مجموعه ای ازقهوه خانه، سفره خانه، رستوران، کافی شاپ ها و..را در اختیار افراد قرار می دهد. تنها کافی است با دانلود و نصب این برنامه داخل موبایل به تمام مجموعه های غذایی دست یابید.

شما با فعال کردن گزینه‌ی موقعیت مکانی خود در موبایل و ورود به برنامه، توانسته تمام مکان هایی که برای صرف غذا در اطراف شما هست را پیدا کنید.

هر شخصی به عنوان صاحب کسب و کار می تواند با ورود به پلتفرم از طریق موبایل و یا سایت مراحل ثبت مکان خود را انجام دهد. اطلاعات ابتدایی لازم جهت ثبت نام، شامل نام مکان، شماره تماس مکان، آدرس و زمان ارائه خدمات همراه با عکس است و سایر اطلاعات نظیر : گنجایش، امکان رزرو، نوع فضای باز یا بسته، ویژگی های متمایز می باشد.

در سروینو در قسمت پیشنهاد ویژه در طی روزهای مختلف، مکان های برگزیده را به شما برای گذراندن ساعاتی خوب و دلپذیر پیشنهاد داده که از نظر امتیازهای گرفته شده توسط کاربران جزو اولین های در لیست مجموعه ها قرار دارد.

کاربران با تجربه ای که در هر یک از این مجموعه ها داشته، می توانند در سه آیتم به امتیازدهی بپردازند. آیتم های امتیاز در قالب، ارزش در برابر محصولات، کیفیت محصولات و رفتار کارکنان است که با دادن 1 تا 5 ستاره، میزان رضایت خود را اعلام می کنند. نکات طلایی در بازاریابی دیجیتال را اینجا مطالعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.