برای خرید چقدر شما دنبال برند هستید؟  چگونه مطمئن می شوید که جنس خریداری شده، برند اصلی و تقلبی نیست؟ هنگامی که به قصد خرید بیرون می روید، با انواع و اقسام برندها و مدل های مختلف روبرو می شوید. اگر با برندها آشنایی داشته باشید؛ قطعا تشخیص کالاهای با برند و بدون برند برای شما امکان پذیر است. گاهی مواقع هم با سیل عظیم اجناس روبرو شده که انتخاب کالا را سخت می کند. یک فروشنده اگر دارای مهارت بازاریابی باشد؛ به راحتی می تواند، خریداران را به خرید ترغیب کند، اما مسائل اخلاقی در بازاریابی همیشه رعایت نمی شود و با انواع ترفندها، قصد فریب دادن مشتری، صرفا برای فروش بیشتر خود دارند.

حوزه پوشاک و مد نیز، بدون شک گریبانگیر این مشکلات و تقلب ها است. بسیاری از شرکت های تولیدی به صورت پنهان فعالیت کرده و پوشاک فاقد کیفیت را در بازار توزیع می کنند. با چسباندن و دوختن اتیکت برندهای معتبر به لباس های آماده شده، سعی در فروش اجناس خود دارند. اجناس تقلبی چینی نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

در حوزه تجارت الکترونیک، پلتفرم تگ موند به خوبی کار کرده و مشکلات را برای خریدارن و دوستدارن مد و استایل آسان کرده است. پلتفرم تگ موند، خدمات خود را از طرق وب سایت www.tagmond.com، آندروید و IOS  عرضه می کند. تگ موند در سه بخش لباس، کیف و کفش، اکسسوری و لوازم ورزشی تقسیم بندی شده است.

شرکت تگ موند نحوه انتخاب پوشاک را از روش کاملا سنتی به سبک آنلاین در حوزه تجارت الکترونیک مبدّل کرده است. دو ویژگی برتری که تگ موند را از مابقی وب سایت های مشابه متمایز کرده:

  • عقد قرار دارد با برندهای ایرانی و خارجی که با اطمینان 100 درصد کالایی با برند اصلی خریداری کرده اید.
  • صفحه ی استایل ساز، یکی از مسائل جزیی که در زمان خرید خیلی توجه نمی شود، عدم هماهنگی لباس های خریداری شده است. در صفحه ای استایل ساز با قرار دادن لباس های موجود در پلتفرم، استایل جدید ساخته و در صورت تمایل می توان آن ها را سفارش داد.

شما با عضویت در تگ موند:

از تمام تخفیف های برندهای معتبر آگاه شده و به فروشگاه تخفیف داده شده مراجعه کنید.

انواع محصولات با برندهای مختلف را مقایسه کنید.

به جستجوی محصول خاص یا برند خاص بپردازید

استایل جدید به سلیقه خود ساخته و جایزه بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ2022

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.