نیاز به کامپیوتر جهت انجام کارهای روزمره بسیار واجب و ضروری است. گاهی مواقع افراد برای انجام فعالیت هایشان نیاز مبرم به کامپیوتر داشته اما به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات نتوانسته کار خود را پیش ببرند. آپتار یک مرجع از نرم افزارها برای میزکار افراد فراهم می کند. آپتار دسترسی به نرم افزارها و اطلاعات در هر زمان و مکانی را فراهم کرده است. آپتار با محیط کاربری امن با سرعت بالا و با پشتیبانی از تمام نرم افزارها خود را در بین رقبا کاملا شناسانده است. همه افراد می توانند به صورت رایگان در آپتار ثبت نام کرده و فضای مجازی 2 گیگابایت را جهت ذخیره سازی به هر کاربر اختصاص می دهند.
نحوه کار کردن آپتار
مرجع نرم افزاری آپتــار به صورت سیستم ابری به کاربران خدمت میدهد. شما میتوانید با هر دستگاهی به میزکار و نرم افزارهای خود دسترسی داشته باشید. مصرف پایین پهنای باند آپتــار شما را قادر میسازد در هر مکانی با همراه داشتن اینترنت، از نرم افزارهای خود استفاده کنید.
1- کمترین امکانات، بیشترین استفاده
آپتــار به صورتی طراحی شده است تا با کمترین امکانات، بیشترین استفاده را از ابزارهای خود داشته باشید. با آپتار توانسته از هر نرم افزاری با آخرین ورژن استفاده کنید.
2- فضای ذخیره سازی رایگان
آپتا با اختصاص دادن 2GB فضای مجازی به شما، داده ها و فایل های خود را در آن ذخیره کنید، و در هر مکان به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین آپتار برای تامین امنیت اطلاعات شما، تمامی اطلاعات را رمزنگاری کرده و کسی به جز شما به اطلاعات دسترسی ندارد.

3- دسترسی به نرم افزارها در هر مکان
با آپتــار، از طریق هر دستگاهی، مانند رایانه، تلفن همراه و یا تبلت، و به همراه داشتن اینترنت، نرم افزارها و فایلها همیشه در دسترس بوده و قابلیت اجرا کردن دارند.
4- چه چیزی آپتار را منحصر به فرد کرده است؟
آپتار با هدف دسترسی آسان به تمامی نرم افزارهای دلخواه، در هر مکان و با هر ابزاری، ساخته شده است. در هر لحظه، امکان دسترسی به نرم افزارها فراهم می گردد.
5- آخرین نسخه نرم افزارها
تمامی نرم افزارها با آخرین نسخه تولید شده توسط آپتار برای کابران موجود است. برای بروز رسانی نرم افزارها، به پرداخت هزینه و نصب مجدد نرم افزارها نیازی ندارید. آخرین نسخه از هر نرم افزار، همیشه همراه شماست.
6- نهان سازی داده ها
جهت افزایش سرعت در اجرای دفعات بعدی آپتار برنامه ها را نهان سازی می کند. همچنین با آپتار میتوانید بر روی رایانه های قدیمی خود، بدون نیاز به ارتقا، از نرم افزارهای جدید استفاده کنید. با این روش برای اجرای نرم افزارهای سنگین، به زمان کمتری نیاز دارید و سرعت شما در استفاده از نرم افزارها افزایش می یابد.
7- بارگیری و بارگذاری
در میزکاری که آپتار در اختیار شما قرار میدهد، براحتی میتوانید فایل های موجود در رایانه، تلفن همراه و تبلت خود را در میزکار خود و یا بر روی هر دستگاهی دانلود و آپلود کنید.
8- هماهنگی کامل با تمام نرم افزارها
آپتار تمام نرم افزارهای شما را بدون نیاز به نصب، در اختیار شما قرار میدهد. هماهنگی کامل آپتار با تمامی نرم افزارها، استفاده از نرم افزارها را آسان میکند و شما براحتی میتوانید از هر نرم افزار، بدون نیاز به نصب استفاده کنید. برای مطالعه روش های 2022 در دیجیتال مارکتینگ به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.