ابرینو از رابط برنامه نویسی باز Open api بهره برده و این امکان را فراهم می کند، که نرم افزارها و کلاینت های توسعه یافته توسط شرکت ها و سازمان های مختلف بتوانند داده های کاربران خود را در این پلتفرم نگهداری کنند. در نتیجه با بهره گیری از این پلتفرم ، دیگر نیازی به توسعه زیر ساخت های ذخیره سازی داده مورد نیاز نخواهند داشت. توسعه دهندگان اپلیکیشن های تلفن همراه نیز می توانند با بهره گیری از این پلتفرم و رابط برنامه نویسی باز در اختیار قرار داده شده و بدون صرف هزینه های مالیو زمان، به سمت اپلیکیشن ها نسل جدید که قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات کاربران را دارند حرکت کنند.
ابرینو سرویس‌های متنوع ذخیره‌سازی ابری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با ثبت‌نام در ابرینو می‌توانید به خدمات زیر دسترسی داشته باشید:
1- ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری و دسترسی همیشگی و آسان به آنها
2- سینک کردن اطلاعات دستگاه‌های مختلف
3- دسترسی به نسخه‌های پیشین و بازگردانی فایل‌های حذف شده
4- پشتیبان‌گیری درجا از تصاویر گوشی
5- به اشتراک‌گذاری اطلاعات با دیگران
6- پشتیبان‌گیری خودکار از دفترچه تلفن، پیامک‌ها و سایر اطلاعات گوشی
7- دسترسی به دفترچه تلفن و پیامک‌ها از طریق اینترنت
7- انتقال آسان اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

ویژگی های ابرینو

طراحی فارسی و داخلی: شناخت شما کاربران عزیز و آشنایی با نیازهای‌تان به ما کمک کرد که ابرینو بر اساس خواسته‌های شما بهینه‌سازی شود. این روند همچنان ادامه دارد و ابرینو روز به روز در حال رشد است.
کاهش هزینه و سرعت بالا درکنار امنیت: استفاده از شبکه ملی اطلاعات، تجربه‌ای متفاوت از سرعت انتقال را در اختیار شما می‌گذارد. این سرعت بالا در کنار امنیت، بهترین بستر را برای استفاده شما فراهم می‌سازد.
پشتیبانی داخلی: برای اطمینان خاطر شما، در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و پشتیبانی در کنارتان هستیم.
خدمات متمایز: ابرینو افزون بر عرضه خدمات معمول سرویس‌دهندگان مشابه خارجی، سرویس‌های متناسب با نیازهای شما را نیز تدارک دیده است.
امنیت : قراردادن فایل‌ها در مراکز داده امن و حفاظت از فایل‌های شما در بالاترین سطح، برای جلوگیری از آسیب به داده‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است.
نگهداری اطلاعات در داخل کشور: در دسترس بودن مراکز داده برای عرضه سرویس بهتر در تمام دنیا مورد توجه قرار دارد. همین امر سبب شد تا ابرینو، تمام فعالیت خود را در داخل کشور انجام دهد.
خدمات کاربران
لذت استفاده از خدمات ابری: کاربران با عضویت در وب‌سایت ابرینو می‌توانند خدمات ذخیره‌سازی ابری معمول را در کنار خدمات ارزش افزوده‌ای نظیر پشتیبان‌گیری از اطلاعات گوشی دریافت کرده و همیشه و هر جا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.
خدمات سازمانی
اطمینان خاطر از ماندگاری اطلاعات: کسب‌وکارها می‌توانند اطلاعات کاربران و سازمان خود را در ابرینو ذخیره کرده، داده‌های کاربران خود را پایش و مدیریت کرده و با در اختیار داشتن گزارش‌های مدیریتی سطح جدیدی از حفاظت از داده‌های خود را در اختیار بگیرند.
خدمات ویژه توسعه‌دهندگان
ابری کردن‌ آسان اپ‌ها: توسعه‌دهندگان اپ‌های اندرویدی و ویندوزی می‌توانند به صورت رایگان و با بهره‌گیری از SDKهای ابرینو، به آسانی و در کمترین زمان ممکن، اپ‌های خود را ابری کرده و سطح جدیدی از خدمات را به کاربران خود هدیه دهند.
همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی
رضایت خاطر کاربران با ترکیب اینترنت و ابر: ابرینو امکان باندل کردن خدمات خود را با بسته‌های ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی فراهم ساخته است. ارائه این خدمات می‌تواند در قالب مدل‌های تجاری متنوعی صورت بگیرد تا رضایت کاربران ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مختلف را جلب کند.

برای آشنایی با روش های دیجیتال مارکتینگ به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.