شاید برای همه جالب باشد که در همه ی خانواده ها یکی از معضلاتی که با آن درگیر هستند؛ خرید نان است، که نهایتا به خنده و شوخی و یا دعوا بر سر اینکه چه کسی خرید را انجام دهد، منجر می شود.
خرید نان برای خانه، عموما توسط آقایون و پسرهای خانواده انجام می گیرد. معمولا پسران بزرگتر وظیفه خرید را به پسران کوچکتر محول کرده و یا به گونه ای مجبور می کنند. خرید نان را می توان هم ساده ترین و هم مشکل ترین خرید دانست. بقچه با خلق یک ایده بسیار ساده، مشکل ترین خرید را به آسان ترین خرید تبدیل کرده است. علت گفتن مشکل ترین خرید به این خاطر می باشد که: مجبور به ایستادن در صف طولانی هستید، نداشتن زمان کافی برای ایستادن صف، نداشتن کیفیت مناسب، نداشتن نان برای صرف غذا در منزل و خارج از منزل و دیگر مشکلات.

با بقچه، www.boghche.ir، نان را آنلاین سفارش دهید.در هر ساعتی از روز که به نان احتیاج داشتید؛ با بقچه می توانید از روش های مخلتف اپلیکیشن موبایلی و وب سایت به سفارش نان سنگک و بربری در دو مدل ساده و کنجدی و با هر تعدادی بپردازید. رفاه، کارسازی، نوآوری، سلامت اهدافی است که بقچه دنبال می کند.
ایده بقچه از آذرماه سال ۹۴ در زیرزمین یکی از ساختمان های تهران شکل گرفت، نسخه اول بقچه با نام زنبیل در منطقه امیرآباد کار خودش رو شروع کرد و خیلی زود به بقچه تغییر نام پیدا کرد. تیم بقچه ایمان دارد که بهترین کار آسان تر کردن زندگی مردم هست و تمام فعالیت هایشان حول همین باور شکل گرفته است.
بقچه برای بسته بندی نان سفارش شده، بسته بندی زیبا و مخصوصی را طراحی و اختصاص داده است. قابلیت های بسته بندی مخصوص بقچه: بقچه بهداشتی، محافظ کیفیت نان تا 4 ساعت، قابل فریز شدن، بازیافت پذیر و دوستدار طبیعت.
در کودکی از دوران دبستان، به ما ایستادن در صف و همه جا به نوبت گوشزد شده است؛ اما با بقچه بدون ضایع کردن حقوق دیگران و بدون نیاز به ایستادن در صف خرید نان را انجام می دهیم. خریدهای بقچه با بسته های کمتر از 20 با هزینه ارسال 2500 تومان وبیشتر از 20 عدد به صورت رایگان صورت می گیرد.

برای مطالعه جدیدترین روش های دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.